شهاب سنگی که در روسیه سقوط کرد ناگهانی و بدون رصد قبلی رخ داد. و درست در زمانی که سیارکی با وسعت ۴۰ متر از نزدیکی زمین میگذشت و همین ترس مردم را بیش از پیش زیاد کرد.

 

ولی نکته جالب و قابل توجه باز به مانند سقوط سیبری انهدام آن در نزدیکی زمین بود . شهابسنگ مذکور درست در ارتفاعی از زمین منهدم شد که میتوانست به راه خود ادامه دهد و به سطح زمین برخورد کند.

همانطور که میدانید جو زمین مانع از ورود شهاب های کوچک و پرتوهای مضر خورشید میشود و معمولا شهاب سنگ ها در همان ابتدای ورود به جو زمین با حرارت بالا منهدم میشوند. ولی شهاب سنگ اخیر روسیه توانست از این سد عبور کند و به نزدیکی زمین برسد و در ارتفاع حدود ۲ کیلومتری از سطح زمین منهدم شود.

اما چرا این شهاب سنگ را متمایز با شهاب های دیگر بررسی میکنیم به علت وجود شی مشکوک و یوفو مانند در نزدیکی آن و انهدام آن در نزدیکی زمین.

این شی که در تصویر هم میتوانید ببینید به شهاب سنگ برخورد کرده و از طرف دیگر آن یا نزدیکی آن عبور میکند. آیا امکان دارد که انهدام آن توسط شوروی و پروژه فوق سری بوده باشد ؟

برخی از گزارشات به علت ترس و ایجاد نکردن نگرانی در بین اذهان عمومی معمولا به طور عمومی پخش نمیشود آیا امکان دارد که سازمان ناسا یا دیگر سازمان های رصدی از برخورد این شهاب سنگ مطلع بوده و برای انهدام آن برنامه ریزی میکردند؟

 

ولی  در رابطه با انهدام لازم به ذکر است که موشک یا هر شی برخورد کننده با یک هدف فقط یک هدف دارد و آن انهدام هدف و بس حال خود نیز منهدم میشود یا نه به شرایط ماموریت بستگی دارد.

در تصاویر شی و جسم ناشناخته به نزدیکی شهاب سنگ آمده و از کنار آن عبور میکند . حتی در برخی گزارشات و فیلم های ارسالی شی سیاه رنگی نیز مشاهده میشود.

این شی لزوما یک یوفو (اجسام پرنده ناشناس) و یا سفینه فرازمینی نمیباشد. امکان دارد نوعی خطای لنزی دوربین باشد ولی بعد از بررسی ها این امکان منتفی میشود. چون سرعت حرکت شی نسبت به شهاب سنگ کند و تند میشود ( به علت برخی خطاهای لنزی دوربین شی در نزدیکی یک جسم نورانی دیده میشود که به خاطر بازتاب نور از آن جسم در لنز دوربین است و بهترین راه تشخیص این خطا نحوه حرکت و سرعت آن است که همیشه با سرعت حرکت دوربین برابر است ). یکی دیگر از دلایل این پدیده جدا شدن یکی از قطعه ها از شهاب سنگ میباشد ولی باز همین جسم ناشناخته از پشت شهاب سنگ ظاهر شده و در ادامه از قسمت جلو آن و با سرعت بالا تر از شهاب سنگ خارج میشود.

 

این شی مشکوک چه بوده آیا امکان دارد یوفو باشد ؟ و یا انسانهای از آینده و…

این شی هر چه که بوده باشد جان میلیون ها انسان را نجات داده این پدیده طبیعی که میتوانست بسیار مخرب باشد تنها مجروح بر جای گذاشت.کافی بود که شهاب مذکور به طور کامل به زمین اصابت کند تا تاشعاع چندین کیلومتر تخریب شود.