بیلی ادوارد آلبرت مایر مشهور به بیلی مایر در سوم فوریه سال ۱۹۳۷ در سویس بدنیا آمد. بیش از ۵۶ سال است که بیلی مدعی است که تماس های فیزیکی و تله پاتی با موجوداتی فرازمینی که از مجموعه خوشه ای به نام پلایرن ( plejares ) آمده اند دارد. نقش بیلی مایر به عنوان رابط و سخنگوی این موجودات است.

بیلی علم و اطلاعات خودش را که از این موجودات بدست آورده به ما می آموزد. و در ضمن موجودات فضایی را در یک وظیفه تاریخی برای بازگشت به زمین جایی که سالیان پیش تر ترک کرده اند, هدایت کند.

در ادامه بیشتر آشنا شوید

در مورد بیلی مایر باید ذکر کنم که بیلی مایر کشاورز یک دست سویسی است که تحصیلات عالی ندارد. اولین ملاقات بیلی با یک موجود فضایی در سن پنج سالگی ، هنگامی که خود را برای کار کردن مهیا می کرد بود.

بیلی در این سن با مردی به نامSfath  از سیاره پلایرن ملاقات کرد. و چیزهای از او آموخت. دومین ملاقات بیلی در سن ۱۱ سالگی و با مردی به نام Asket بود. که بیلی در ادامه آموزش ها مطالب فراوانی در مورد سرزمین های موجود در زمین و همچنین اعتقاداتی راجع به خاک و کشاورزی آموخت.

در ۲۸ ژانویه ۱۹۷۵ ، بیلی بیش از ۱۰۰ ملاقات با Samjase ، زنی از سیاره پلایرن داشت. در طی این تماس ها بیلی اجازه یافت تا از بشقاب پرنده آنها به نا م (( beamship )) فقط در حال مانور و پرواز عکس برداری کند.او بیش از ۱۰۰۰ عکس واضح از ufo ها برداشته است. مهمترین ملاقات بیلی در سال ۱۹۸۹ روی داد. ودر این ملاقات که با ptaah پدر Samjase داشت.

حقایق بسیار جالبی درباره تاریخ زمین ، انسان ها و علم و موضوعات معنوی بدست آورد. بیلی در این سال در حدود چهار ملاقات با ptaah داشت.

درباره مکانی که این موجودات از آنجا آمده اند:

پروین که مشهورترین سیستم هفت ستاره ای ( خوشه ای ) است در صورت فلکی گا و واقع شده است. فاصله اش از ما ( زمین ) ۴۲۰ سال نوری است و از ستاره ها و سیارات نسبتا جوانی تشکیل شده است.

نام سیستم هفت ستاره ای ( Seven-Star System ) از این حقیقت نشات گرفته که کوچکترین هفت ستاره ای که ما با چشم غیر مسلح و در آسمانی پاک و پر ستاره در شفق شمالی می توانیم ببینیم, این هفت ستاره هستند. در ضمن سیاره های این سیستم هنوز در حال رشد هستند. و در حال حاضر برای زندگی نوع بشر نا مناسب می باشند.

موجوداتی که با بیلی مایر در تماس بوده اند. محل زندگی خود را مکانی شبیه به پروین نام برده اند. اگر چه آنها (فرازمینی ها) در شکل دیگری از فضا و زمان در حال زندگی هستند. و به اندازه ۸۰ سال نوری دورتر از خوشه پروین قرار دارند. در آنجا یک ستاره مانند خورشید در مرکز است. که نام آن Tayget  می باشد که ده سیاره در دور آن مشغول به گردش هستند. که چهار سیاره دارای جمعیت و سکنه می باشد. در ضمن به مکان زندگی این موجودات پلادین ( plejarn ) گفته می شود.

اورست بلندترین قله دنیا نیست !

سازمان national Geographic در شماره ژانویه ۲۰۰۲ مجله خود صحت یکی از ادعاهایی بیلی مایر را که حدود ۳۰ سال پیش ( دهه ۷۰ ) مطرح کرده بود تایید کرد. بیلی مایر سی سال پیش ادعا کرده بود. که موجودات فرازمینی به او گفته اند. که قله اورست مرتفع ترین کوه در کره زمین نیست !

وی در یکی از نوشته های قدیمی خود آورده که قله چیمبورازو ( chimborazo ) در اکوادور ۲۱۵۰ متر از قله اورست بلندتر است. برای این که کره زمین کاملا گرد نیست. و برای همین ارتفاع از سطح دریا مقیاس درستی برای اندازه گیری ارتفاع کوه ها نیست .

National Geographic در ادامه توضیح می دهد. که اخیرا دانشمندان متوجه شده اند چرخش زمین به دور خود باعث شده که سطح زمین کاملا یکدست و اصطلاحا کروی نباشد. بنابراین اگر ارتفاع کوه ها را نسبت به مرکز زمین بسنجیم. کوه چیمبورازو ۲۲۰۰ متر بلندتر از اورست است. اما اگر مبنای اندازه گیری را سطح دریا اختیار کنیم.در آن صورت قله اورست ۲۵۴۰ متر از چیمبورازو بلند تر است.
کوه اورست : فاصله قله تا مرکز زمین : ۶۳۸۲۲۵۰ متر
کوه چیمبورازو : فاصله قله تا مرکز زمین : ۶۳۸۴۴۵۰ متر
بازهم یاد می کنم که بیلی مایر یک کشاورز یک دست سویسی است. که تحصیلات عالی هم ندارد. سی سال پیش ادعای را مطرح ساخته که دانشمندان اکنون به صحت آن پی برده اند.

چرا بیلی مایر در بین یوفولوژیست ها از شهرت خاصی برخوردار است ؟

بیلی مایر پیر مرد مسن و کشاورز سویسی در میان یوفولوژیست ها (یوفو دان ها) از شهرت زیادی بر خوردار است .ادعای وی این است که از کودکی تا بحال بیش از ۲۵۰ بار با موجودات فرازمینی از ستارگان پلادین (پلیاد) دیدار و گفتگو کرده است.

که اوج این تماس ها در دهه ۷۰ میلادی بوده است.  در میان تمام کسانی که ادعای ارتباط با موجودات فرازمینی را می کنند. بیلی مایر از جایگاه ویژه ای برخوردار است. زیرا وی برای صحت ادعای خویش عکس ها و فیلم های بسیار شفافی از بشقاب پرنده ها گرفته است. به گفته خودش این اجازه را موجودات فرازمینی به او داده اند .عکس ها و فیلم ها و نوارهایی که حاوی صداهای بشقاب پرنده ها ست. همه توسط دانشمندان زیادی مورد آزمایش قرار گرفته اند. که اثری از حیله و نیرنگ در آنها دیده نشده است. همچنین او فلزاتی را از طرف فرازمینی ها به دانشمندان اهدا کرده است. که در کره زمین یافت نمی شوند. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چند درصد از مردم به وجود حیات در دیگر کرات معتقدند یا ارتباط انسان ها با موجودات فرازمینی را باور دارند؟

مجله معروف نیوزویک قبل از انتشار و پخش فیلم (( روز استقلال )) نظر سنجی انجام داد.که مطابق با آن:
۴۸ %  امریکایی ها فکر می کنند UFO ها واقعی هستند.
۲۹ %  فکر می کنند که ما با موجودات فضایی در تماسیم.
۴۸ %  فکر می کنند. که دولت آمریکا اطلاعات مربوط به UFO ها را مخفی نگه می دارد.